بازی بزرگان
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید اینجا عکس تمامی ماشین های سنگین موجود در استان مازندران قابل مشاهده هست هدف ما در این انجمن گرامی داشتن شغل رانندگی و ارج نهادن به آن است


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1337
بازدید کل : 32548
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران)
پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:بازی بزرگان,کشنده,دانگ فنگ,ولوو, :: 22:46 ::  نويسنده : حسین دل برده

سلام دوستان

همینجا از مسعود یزدانی تشکر میکنم که فتوبلاگ منو وارد لیست کامیون باز ها کرده

از نظرات دانیال خان و ارشیا جان تشکر میکنم

راستی دوستان،من عکس ها رو با دوربین 5 m گوشیم میگیرم،پس تا باز شدن کامل عکس ها شکیبا باشید......

با تشکر

====================

اینم دو تا عکس توپ از کشنده های ولوو و دانگ فنگ

 



نظرات شما عزیزان:

علي IR46
ساعت8:02---12 آبان 1392
داش دانگ فنگ چيه؟؟؟بگو دنگ و فنگولوو رو عشق است خداييش ببين چقد از اون دنگ و فنگ سرتره؟؟؟
پاسخ:اتفاقا من عاشق دانگ فنگ هستم خصوصا اون شتابش.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران) و آدرس hossein62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.